مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:502023-11-15سياسي

حباب «من و تو»


گرچه «من وتو» به احتضار افتاده و پایان خود را نیز اعلام کرده است؛ اما بعید نیست این موضوع تاکتیکی برای احیای رسانه های ضدانقلاب یا حتی دریافت بودجه های کلان برای بقای خود باشد.

- گرچه من وتو به احتضار افتاده و پایان خود را نیز اعلام کرده است؛ اما بعید نیست این موضوع تاکتیکی برای احیای رسانه های ضدانقلاب یا حتی دریافت بودجه های کلان برای بقای خود باشد.

اگر مورد اول درست باشد و قصد انحلال من وتو با توجه به بی آبرویی آن واقعی باشد، این احتمال می رود کارفرمایان اصلی و صهیونیست آن به دنبال شبکه ای جدید باشند تا در قالبی دیگر و نامی متفاوت به فعالیت های سیاسی، فرهنگی و اعتقادی ضدانسانی با استفاده از رسانه ادامه دهند.

اگر هم مانند بسیاری از شبکه های سلطنت طلب، این اعلام برای جلب توجه اربابانشان باشد که آخورشان را پر می کنند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،سارا هوشمندی فعال رسانه ای در یادداشتی در روزنامه صبح نو نوشت: شبکه بهایی من وتو اعلام کرد ژانویه سال آینده میلادی (دی ماه امسال) تعطیل می شود.

با عنایت به اینکه ظاهرا قرار است یک رسانه افراطی ضد دین، ضد انسانیت و درعین حال پیچیده که در دوران پلید 13ساله اش، در پی تحریف واقعیت های تاریخی (تطهیر خاندان منحوس پهلوی و ادعای گذشته باشکوه ایران پیش از استقرار نظام اسلامی) با تهیه و پخش مستندهای انص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب «من و تو»

حباب «من و تو»