مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 09:052023-11-18اقتصادي

اعلام مشوق های ساخت و ساز در بافت فرسوده گلپایگان


در شهر گلپایگان 290 هکتار بافت فرسوده داریم که علاوه بر اینکه بیشترین قسمت آن در مرکز شهر قرار دارد، 90 درصد آن نیز با ارزش است.

- ایسنا/اصفهان شهردار گلپایگان گفت: در شهر گلپایگان 290 هکتار بافت فرسوده داریم که علاوه بر اینکه بیشترین قسمت آن در مرکز شهر قرار دارد، 90 درصد آن نیز با ارزش است.

پیمان شکرزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در روزهایی که ملاقات مردمی دارم شهروندانی که می خواهند در بافتِ هدفِ بازآفرینی یا تاریخی ساخت و سازی انجام دهند از مشوق های موجود بی خبر هستند و از آنجایی که ممکن است برخی اطلاع داشته و عده ای دیگر بی اطلاع باشند، تبعیض اطلاعاتی اتفاق می افتد و در حق افراد بی اطلاع اجحاف می شود.

اصحاب رسانه عدالت اطلاعات را برقرار و مردم را از مشوق های موجود در ساخت و ساز در بافت های مذکور مطلع کنند وی ادامه داد: اصحاب رسانه به حق معترض بودند که چرا در جلسات بازآفرینی شهری دعوت نشده اند.

درست می گویید یکی از اساسی ترین کارهایی که باید انجام دهیم روشنگری از طریق رسانه ها است.

علی رغم اینکه ما از طریق سایت شهرداری و نصب بنر اطلاع رسانی کردیم، اما شاید کم کاری دبیرخانه بود که نتوانسته این موضوع را به رسانه ها انتقال دهد تا مردم و ساکنان این مناطق از این مشوق ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مشوق های ساخت و ساز در بافت فرسوده گلپایگان

اعلام مشوق های ساخت و ساز در بافت فرسوده گلپایگان