مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 20:002023-11-02ورزشي

مهارت آموخته اردبیلی مدال طلای بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت را کسب کرد


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: امیر بکایی، جوان مهارت آموخته اردبیلی مدال طلای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته پردازش ابری را کسب کرد.

- ایسنا/اردبیل مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل گفت: امیر بکایی، جوان مهارت آموخته اردبیلی مدال طلای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته پردازش ابری را کسب کرد.

رحیم یونسی از کسب مدال طلای بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته پردازش ابری توسط امیر بکایی مهارت آموخته اعزامی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل خبر داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت در حوزه ارتباطات و فن آوری اطلاعات با حضور 114 شرکت کننده از 28 استان کشور، در 6 رشته رقابتی در گرگان صورت گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اردبیل، وی اظهار کرد: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند برای شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

یونسی یادآور شد: برگزیدگان بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده سازی به چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی مهارت که در سال 2024 در شهر لیون کشور فرانسه برگزار خواهد شد، اعزام می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموخته اردبیلی مدال طلای بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

مهارت آموخته اردبیلی مدال طلای بیست و یکمین مسابقات ملی مهارت را کسب کرد