مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-26بين الملل

لاپید: کابینه نتانیاهو هنوز در شوک حمله حماس است


رییس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، خواستار خدمات رسانی بهتر به صهیونیست های نجات یافته از عملیات «طوفان الاقصی» شد.

- رییس مخالفان کابینه رژیم صهیونیستی با انتقاد از عملکرد کابینه بنیامین نتانیاهو از زمان آغاز جنگ در نوار غزه، خواستار خدمات رسانی بهتر به صهیونیست های نجات یافته از عملیات طوفان الاقصی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یاییر لاپید رییس مخالفان رژیم صهیونیستی امروز (پنج شنبه) پس از گذشت حدود سه هفته از زمان آغاز عملیات مقاومت فلسطین علیه این رژیم موسوم به طوفان الاقصی خواستار غلبه کابینه نتانیاهو بر شوک ناشی از این حمله و خدمات رسانی مناسب به شهروندان آسیب دیده شد .

لاپید گفت: می توان شوک و فلج شدن دولت را پس از حمله حماس در هفت اکتبر درک کرد، اما درک اینکه چگونه دولت تقریباً سه هفته پس از شروع جنگ هنوز از شوک بیرون نیامده، دشوار است.

وی با بیان اینکه دولت حضور ندارد هشت توصیه ارائه کرد که به گفته او با مشورت کارشناسان و مقامات سابق شکل گرفته است.

به نوشته روزنامه تایمز اسراییل، این پیشنهادات عبارتند از: افزایش میزان ارتباط با مردم؛ بهبود مراقبت از شهروندان تخلیه شده از جمله با انتقال خدمات به مقامات محلی؛ کمک به مشاغل کوچک و متوسط و پیمانک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاپید: کابینه نتانیاهو هنوز در شوک حمله حماس است

لاپید: کابینه نتانیاهو هنوز در شوک حمله حماس است