مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 20:402023-10-31اقتصادي

اعتبارات حوزه مشاغل خانگی لرستان 20 درصد افزایش یافت


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلات مشاغل خانگی امسال استانی نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تسهیلات مشاغل خانگی امسال استانی نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش یافته است.

سید فرهاد ناصری نیا امروز نهم آبان ماه با اشاره به استقبال از ایجاد طرح های مشاغل خانگی در لرستان، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته و در راستای توسعه این مشاغل و حمایت از متقاضیان کسب وکارهای خانگی به ویژه موضوع اشتغال خانگی و همچنین مجموعه اقدامات صورت گرفته، امسال بیش از 30 میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی در استان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: در سال گذشته کل اعتبارات مشاغل خانگی 108 میلیارد تومان بود که کل این مبلغ جذب و امسال با توجه به استقبال عمومی مردم 20 درصد بیشتر به اعتبارات لرستان در این حوزه اختصاص و به بانک های عامل ابلاغ شده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان به افزایش قابل توجه صدور مجوزها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 11 هزار مجوز در این بخش صادر شده بود و کل اعتبارات ابلاغ شده به متقاضیان در طرح های مستقل و پشتیبان مشاغل خانگی توسط بانک های عامل پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات حوزه مشاغل خانگی لرستان 20 درصد افزایش یافت

اعتبارات حوزه مشاغل خانگی لرستان 20 درصد افزایش یافت