مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-13سياسي

ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها خارج شود


دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان این که زندگی آپارتمانی هم از مصادیق تهاجم فرهنگی غرب به جوامع دنیا است، گفت: باید ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها کنار گذاشته شود.

- ایسنا/فارس دبیر جامعه روحانیت شیراز با بیان این که زندگی آپارتمانی هم از مصادیق تهاجم فرهنگی غرب به جوامع دنیا است، گفت: باید ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها کنار گذاشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحی الدین طاهری امروز، 22 آبان ماه در دیدار با مجتبی پارسایی، شهردار صدرا با بیان اینکه یکی از اقدمات خوب دولت سیزدهم، توجه به ترویج مسکن ویلایی است، گفت: مملکت متعلق به هیچ گروه و جناحی نیست بلکه به همه مردم ایران تعلق دارد و باید با انجام کارهای فرهنگی و بهره بردن از ظرفیت های مردمی و ساکن کردن سرمایه های اجتماعی، حاشیه ها را از دامن مناطق مختلف از جمله شهر صدرا زدود.

وی با بیان اینکه زندگی آپارتمانی هم از مصادیق تهاجم فرهنگی غرب به جوامع دنیاست و باید ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها کنار گذاشته شود، گفت: حتی در کشورهای اروپایی آپارتمان ها را بیشتر برای مهاجرین اختصاص می دهند در حالی که غالب مردم اصیل این کشورها در خانه های ویلایی زندگی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها خارج شود

ترویج ساخت و ساز برج ها از دستور کار شهرداری ها خارج شود