مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 22:002023-11-04سياسي

اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان استان خوزستان برگزار می شود


فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در راستای اشتغال زایی و ورود سربازان به بازار کار، اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان استان خوزستان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز ، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان ،امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اولین مهارتی که سربازان آموزش می بینند مهارت نظامی برای حفظ امنیت شهرها و مرزها در برابر دشمنان و ضد انقلاب است.

وی افزود: علاوه بر آن در مخابرات، اشپزخانه و امور پشتیبانی، بهداری و.

حرفه های مشترکی آموزش میبینند که در حین سربازی و پس از آن مورد استفاده قرار می گیرد .

وی با تاکید بر ضرورت اشتغال زایی با رویکرد مهارت آموزی سربازان، گفت: سربازان در دوره خدمت سربازی باید یک دوره مهارت آموزی را طی کنند تا از این طریق وارد بازار کار شوند؛ در این راستا اولین دوره از مسابقات مهارتی نیروهای وظیفه نیروهای مسلح در چهار مرحله اجرا خواهد شد.

شاهوارپور با بیان اینکه مسابقات از سوم آبان تا 20 آبان به صورت شهرستانی برگزار می شود، عنوان کرد: برترین های هر رشته، 25 آبان به مرکز استان خوزستان و نفرات برتر و نخبه به تهران معرفی می شوند.

وی با بیان اینکه نیروهای وظیفه در 15 رشته مهارتی مسابقه می دهند، بیان کرد: درب و پنجره سازی، تیراندازی، پیرایشگری، امداد و نجات، برق خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان استان خوزستان برگزار می شود

اولین دوره مسابقات مهارتی سربازان استان خوزستان برگزار می شود