مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-29اقتصادي

لزوم تامین اراضی توسعه مسکن روستایی


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تامین اراضی در روستاها جهت ساخت منازل مسکونی به جهت تداوم تولید در حوزه تامین امنیت غذایی و همچنین تثبیت جمعیت روستایی و حتی مهاجرت معکوس به روستاها در دستور کار قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی در دیدار با مشاور معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به توسعه مسکن، گفت: تاکنون 315 هکتار زمین در روستاهای آذربایجان غربی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن به بنیاد مسکن استان تحویل شده است.

وی افزود: این اراضی قابلیت ساخت بیش از 33 هزار واحد مسکونی را دارد که در قالب طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان می شود.

  مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: به لحاظ همکاری و  مساعدت دستگاه های اجرایی به خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل منابع کل طبیعی در تخصیص اراضی حوزه های استحفاظی شهری و روستایی به طرح نهضت ملی مسکن و توسعه سیاست های وزارت راه و شهرسازی در تامین مسکن حمایتی فعالیت های ارزنده ای انجام شده است .

حمزه لو گفت: تامین زمین برای کارکنان دستگاهای دولتی در قالب طرح نهضت ملی مسکن و واگذاری به متقاضیان واجد شرایط در دستگاه های اجرایی با توجه به ظرفیت های اراضی موجود در اولیت کاری بوده و تمامی ظرفیت های خانه دار شدن آحاد مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تامین اراضی توسعه مسکن روستایی

لزوم تامین اراضی توسعه مسکن روستایی