مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:002023-11-08سياسي

جلسه ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده برگزار شد


جلسه ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده به مناسبت سومین سالگرد شهادت این دانشمند هسته ای با حضور نمایندگان بخش های لشکری در محل جلسات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده به مناسبت سومین سالگرد شهادت این دانشمند هسته ای با حضور نمایندگان بخش های لشکری در محل جلسات سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور رییس ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده  در این جلسه با اشاره به ابعاد شخصیتی و علمی این شهید والامقام  گفت: دانشمند شهید محسن فخری زاده از جمله مجاهدان انقلاب بود که ترجیح داد تا گمنام بماند و به جای کسب شهرت و مقام، متعهدانه در راه پیشرفت علمی ایران اسلامی به ویژه در عرصه های دفاعی گام بردارد.

رییس ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده  این گمنامی را محصول خودسازی و ارتباط عمیق با خدا، بریدن از تعلقات دنیوی و تلاش برای رضای خدا دانست و افزود: به رغم همه گمنامی ها این شهید شهرت جهانی دارد و نیاز است در داخل کشور به ابعاد شخصیتی و خدمات وی پرداخته شود.

حجت الاسلام آقاجانپور با اشاره به سوابق مبارزات انقلابی و دفاع مقدس شهید فخری زاده، مطالعه آن را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: مظلومیت مردم  در دوران دفاع مقدس و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت شهید فخری زاده برگزار شد