مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-28سياسي

هوشیاری مدیران پدافند غیرعامل، خاکریز اول دشمن است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مدیران و رابطین پدافند غیرعامل خاکریز اول هستند، سرمایه آن ها هوشیاری و آمادگی کامل است که با عمل به موقع، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در نشست مدیرکل و رابطان پدافند غیرعامل استانداری و دستگاه های اجرایی استان اظهار کرد: امیدواریم بعد از 75 سال اشغالگری اسراییل در غزه، فلسطین پیروز شود.

وی با بیان اینکه خداوند در تکوین و طبیعت برای هر موجودی در شرایطی که است حق دفاع قرار داده، گفت: امکانات تکوینی هم در اختیار هر موجود قرار گرفته به عنوان مثال در عالم نباتات و یا در موجودات ذره بینی و یا انسان این موضوع صحت دارد.

وی افزود: اگر از نعمت سلامت برخوردار هستیم این محصول دفاع لحظه به لحظه تمام بدن در مقابل میکروب های مهاجم است که توسط گلبول های بدن انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: پیامبران نیامده اند بجگند اما همانطور که در تاریخ می خوانیم همواره تهاجمات از ناحیه انسان های فاسد، تباه، بی ایمان و دزد نسبت به انسان است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه همواره انسان های مفسد در کمین گاه هستند، گفت: در دین مسئله دفاع تشریح شده و جزو احکام  است، بحث جهاد هم همین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشیاری مدیران پدافند غیرعامل، خاکریز اول دشمن است

هوشیاری مدیران پدافند غیرعامل، خاکریز اول دشمن است