مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-31حوادث

تصادف در محور خواف –بیرجند، جان امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد را گرفت


امام جمعه اهل سنت مسجد مالک الملک تایباد به دلیل تصادف در محور خواف – بیرجند جان خود را از دست داد.

- ایسنا/خراسان رضوی بخشدار خواف گفت: امام جمعه اهل سنت مسجد مالک الملک تایباد به دلیل تصادف در محور خواف – بیرجند جان خود را از دست داد.

مجتبی قادری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: صبح امروز 9 آبان ماه دو دستگاه خودروی سواری در محور خواف - بیرجند به شدت با یکدیگر برخورد کردند که متأسفانه امام جمعه اهل سنت مسجد مالک الملک تایباد در این حادثه در دم جان باخت.

وی با بیان اینکه این حادثه چهار مصدوم و یک فوتی در برداشت، افزود: همسر، فرزند و خواهر مرحوم حیدری در این حادثه مصدوم شدند که همراه با یک مصدوم دیگر از خودروی مقابل به بیمارستان خواف منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

بخشدار خواف با اشاره به اینکه وضعیت مصدومان خوب گزارش شده است، اظهار کرد: اقدامات برای تحویل جسد و مراسم تشییع و تدفین در دست پیگیری است.

در همین خصوص امام جمعه شهرستان تایباد در پیامی درگذشت مولوی قربان حیدری، امام جمعه اهل سنت مسجد جامع مالک الملک تایباد را تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین ملکی ابرده در پیامی اعلام کرد: این عالم وارسته و متعهد، با حضور مؤثر در صحنه های سیاسی و اجتماعی شهرستان، عمر خود را وقف ترویج و تبیین معارف اسلامی به ویژه در سنگر مقدس نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصادف در محور خواف –بیرجند، جان امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد را گرفت

تصادف در محور خواف –بیرجند، جان امام جمعه مسجد مالک الملک تایباد را گرفت