مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:202023-11-08سياسي

چاپ کتاب«پیک افتخار» با 64 عنوان


مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه های ایثار و تلاش، بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت را یکی از بخش های فعالیت این بنیاد برشمرد و گفت: در این راستا کتاب «پیک افتخار» با 64 عنوان به زیر چاپ رفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، فرح روز فاتحی، مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه های ایثار و تلاش ظهر امروز در آیین اختتامیه کنگره بین المللی شعر زنان عاشورایی که با حضور جمعی از شاعران ملی و استانی در زنجان برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت های این بنیاد از سال 80 اظهار داشت: بنیاد فرهنگی آیه های ایثار و تلاش به صورت ملی در حوزه های ترویج ایثار و شهادت فعالیت می کند.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی آیه های ایثار و تلاش به عضویت زنان ایثارگر از سراسر کشور در این بنیاد اشاره کرد و گفت: فعالیت این بنیاد در چند بخش است که یکی از بخش ها بخش ادبیات دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و مقاومت است.

وی با بیان اینکه در بخش مذکور یکی از کتاب های که چاپ شده و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است پیک افتخار است، گفت: 64 عنوان از این کتاب چاپ و توزیع شده است.

فاتحی با اشاره به هفتمین دوره برگزاری کنگره شعر زنان عاشورایی گفت: دو دوره این کنگره در مشهد یک دوره در شیراز و هفتمین دوره آن در زنجان و بقیه دوره ها در تهران برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتاب«پیک افتخار» با 64 عنوان

چاپ کتاب«پیک افتخار» با 64 عنوان