مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 03:352023-10-31بين الملل

دیپلمات روس: آمریکا و اسراییل در فکر نابودی مردم غزه هستند


نماینده روسیه در سازمان ملل بامداد سه شنبه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مشغول پاکسازی قومی در نوار غزه است، گفت آمریکا هم شورای امنیت را فلج کرده تا قطعنامه ای صادر نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل طی نشست شورای امنیت گفت: آمریکا و اسراییل می خواستند شهروندان غزه را یا نابود کنند یا به خارج از نوار آواره کنند .

نبنزیا با بیان اینکه صِرف آتش بس بشردوستانه در غزه فایده نخواهد داشت، توضیح داد: زمان اقدامات موقتی دیگر گذشته است و اولویت توقف خون ریزی و کشتار در غزه است .

وی با بیان اینکه رژیم موقت صهیونیستی نظر اکثریت قاطع سازمان ملل برای پایان دادن به خشونت را نادیده می گیرد، اظهار داشت: نقض قوانین بین المللی به بهانه مبارزه با تروریسم، موجه نیست .

این دیپلمات روس با بیان اینکه کشورهای مخالف آتش بس در غزه، استانداردهای دوگانه دارند؛ تصریح کرد: حملات اسراییل ادامه دارد و همه درخواست ها برای آتش بس را رد می کند .

نبنزیا ضمن اشاره به در جریان بودن فرآیند پاکسازی قومی در نوار غزه توسط اشغالگران، اضافه کرد: یک فاجعه انسانی در غزه و کرانه باختری در حال رخ است که قبلاً هرگز شاهد آن نبودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلمات روس: آمریکا و اسراییل در فکر نابودی مردم غزه هستند

دیپلمات روس: آمریکا و اسراییل در فکر نابودی مردم غزه هستند