مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:452023-11-08سياسي

ماجرای فوت دکتر میترا آسوده در مریوان چه بود؟


رییس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب رساندن به تجهیزات این بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است، افزود: - پس از آن اتفاق، این خانم اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود و با توجه به اتمام دوره طرحش، در یکی از بیمارستان های تهران مشغول به کار بوده است.

رییس بیمارستان بوعلی مریوان با اشاره به اینکه ماجرای فوت بیمار و آسیب به تجهیزات بیمارستان مربوط به دو سال گذشته بوده است، گفت: پس از آن اتفاق، خانم میترا آسوده اصلاً به عنوان جراح در استان کردستان و مریوان شاغل نبود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، اخیراً در فضای مجازی خبری با این مضمون که یک بیمار بدحال در بیمارستان بوعلی مریوان فوت می کند و بستگان این بیمار پس از تخریب تجهیزات بیمارستان، دکتر میترا آسوده تنها جراح زن در استان کردستان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند.

در جلسه دادگاه نیز به این بیمار تهدید و توهین شده و این دکتر مرگ خودخواسته (خودکشی) را به زندگی ترجیح داده است منتشر و در حال دست به دست شدن است.

  در حالی در فضای مجازی علت فوت این دکتر خودکشی اعلام شده است که پیگیری های تسنیم حاکی از این است که ماجرای درگیری مربوط به اواخر اسفندماه سال 1400 بوده که این خانم در بیمارستان بوعلی مریوان یک جراحی انجام داده و پس از فوت آن بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فوت دکتر میترا آسوده در مریوان چه بود؟

ماجرای فوت دکتر میترا آسوده در مریوان چه بود؟