مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-28سياسي

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با تسلیت سالروز شهادت حضرت معصومه (س) و تشکر از اینکه خداوند به این سرزمین این لیاقت را داده قبر شریف این بانوی بزرگوار همچون برادر گرامیش در سرزمین اسلامی ایران قرار داشته و ملجأ ملک و مملکت باشد، اظهار کرد: اینکه در جوار مرقد مطهر این بانو حوزه علمیه ای احداث شود که چشم و چراغ عالم است، جای تقدیر دارد.

وی افزود: یکی از شاگردان و دانش آموختگان این حوزه علمیه در جوار این بانوی بزرگوار آن شخصیت بزرگی بنام امام خمینی(ره) است که عظمتی مانند انقلاب اسلامی را در این تاریخ معاصر آفریده و زمینه ساز قیام بزرگ و انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: از اینکه چنین حادثه ای در استان اتفاق افتاده نشان می دهد زمینه چنین کاری ازنظر فکری، فرهنگی و اعتقادی در میان مردم مازندران بود که چنین خواسته ای انجام شده و دست نیاز به سوی اهل بیت پاک و اقدام برای حکومت با رهبری و هم این حادثه برای نسل های آینده الهام بخش هویت اعتقادی، روانی و شخصیت حقیقی مردم این سرزمین خواهد بود.

محمدی لایینی ادامه داد: اگر ما چنین سوژه ای را تجلیل، زنده و تکریم می کنیم برای این است هویتی متناسب با این سوژه در میان نسل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران

گلایه نماینده ولی فقیه از وضعیت نابسامان نمازخانه های بین راهی مازندران