مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:452023-10-25اقتصادي

آمار غریق در گیلان و مازندران 140 درصد کاهش یافت


معاون وزیر کشور از کاهش 140 درصدی آمار غریق در 2 استان شمالی گیلان و مازندران نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: استان های شمالی با پذیرایی و خدمت به بیش از 140 میلیون نفر گردشگر رضایت اجمالی آن ها را فراهم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، محمد عباسی معاون وزیر کشور و رییس سازمان امور اجتماعی کشور عصر امروز در آیین اختتامیه طرح های سالم سازی استان های گیلان و مازندران که در هتل ستاره دریا شهر چاف و چمخاله برگزار شد از کاهش 140 درصدی آمار غریق در 2 استان شمالی نسبت به سال قبل خبر داد و اظهار کرد: در نیمه نخست امسال با هم افزایی گروه های مردمی، نجات غریق، همیاران فراجا و بسیج بستر مناسب و سالمی در سواحل ایجاد شد.

وی با بیان اینکه فرجام موفقیت آمیز و خدمت بسیار بزرگی در شمال کشور با همت مسؤولان و متولیان نظام بعد از تاکید رییس جمهور نسبت به آزادسازی ساحل دریا رقم خورد، گفت: استان های شمالی با پذیرایی و خدمت به بیش از 140 میلیون نفر گردشگر رضایت اجمالی آن ها را فراهم کردند.

معاون وزیر کشور با تقدیر از ستاد ساماندهی سواحل در استان های گیلان، مازندران و گلستان افزود: نکته مهم در این بخش فراهم کردن زمینه ها و بسترها رفاهی، خدماتی و فرهنگی در سواحل بود که بعد از تاکید رییس جمهور کاهش مرگ و میر را نسبت به سال گذشته به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار غریق در گیلان و مازندران 140 درصد کاهش یافت

آمار غریق در گیلان و مازندران 140 درصد کاهش یافت