مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 15:352023-11-01ورزشي

ورزش باستانی، نماد ورزش اصیل اسلامی و ایرانی است


ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با تاکید بر اینکه ورزش باستانی مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته گفت: از اینکه کارکنان ارتش این ورزش را احیا می کنند، - ایسنا/بوشهر ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با تاکید بر اینکه ورزش باستانی مورد غفلت و فراموشی قرار گرفته گفت: از اینکه کارکنان ارتش این ورزش را احیا می کنند، جای افتخار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین میثم کریمی در جمع ورزشکاران ورزش باستانی زورخانه گفت: در این ورزش هم معنویت می باشد و هم اخلاق و مرام پهلوانی که بر زیبایی این ورزش افزوده است.

وی با اشاره به ارزش والای ورزش خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ورزش، روحیه شجاعت، از خودگذشتگی و جوانمردی را در انسان تقویت می کند، می توان از آن به شاه راه رسیدن به قله های کمال یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی جنوب کشور، ریاست عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی جنوب، در ادامه از ورزش به عنوان یک پدیده فرهنگی نام برد و خاطرنشان کرد: ورزش نقش کلیدی و مهم در ارتقای سلامت عمومی دارد و باید مورد توجه خانواده ها و سایر اقشار جامعه قرار گیرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش باستانی، نماد ورزش اصیل اسلامی و ایرانی است

ورزش باستانی، نماد ورزش اصیل اسلامی و ایرانی است