مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-11ورزشي

والیبال بهترین رشته گروهی ایران است؟


بررسی داده های آماری عملکرد والیبال ایران از ابتدای ورود این رشته ورزشی به کشورمان حکایت از برتری آن نسبت به دیگر رشته های تیمی ایران دارد.

- سه دوره جام ریاست جمهوری قزاقستان ریاست 18 نفر در فدراسیون والیبال در ابتدای تاسیس فدراسیون های ورزشی (سال 1324) والیبال و بسکتبال دارای فدراسیون مشترک شدند و تا سال 1336 به همین نحو ادامه داشت.

در پایان سال 1336، والیبال دارای فدراسیون مستقل شد و امیرعباس امین به عنوان اولین رییس فدراسیـون والیبال کار خود را آغاز کرد.

از آن زمان تاکنون 18 نفر هدایت این فدراسیون را برعهده داشتند که دکتر غلامرضا جباری و محمدرضا داروزنی در دوره زمانی ریاست فدراسیون را برعهده داشتند، بنابر از نظر تعداد نفرات از ابتدای تاسیس فدراسیون والیبال تاکنون 20 نفر به عنوان رییس و سرپرست برنامه‎ریزی و هدایت این رشته ورزشی را در ایران برعهده داشتند.

امیر عباس امین، کاظم رهبری، علی اکبر میرفخرایی، کمال خانلی، فریدون فرخ نیا، مهدی خزاعی، فرهاد مسعودی، منوچهر شاپوری، محمود عدل، غلامرضا جباری، جابر خلف زاده، حسین علیرضایی تهرانی، پرویز خاکی، محمدرضا یزدانی خرم، احمد ضیایی، افشین داوری، علی فتاحی و محمدرضا داورزنی روسا و سرپرستان فدراسیون والیبال در این مدت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال بهترین رشته گروهی ایران است؟

والیبال بهترین رشته گروهی ایران است؟