مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-18فرهنگي

اعلام راه یافتگان مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی


راه یافتگان مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

- ایسنا/خوزستان راه یافتگان مرحله استانی بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معرفی شدند.

هیات داوران انتخاب مرحله حوزه ای بیست وپنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی خوزستان پس از بررسی 230 قصه دریافتی، 42 اثر را به عنوان آثار قصه گویان راه یافته به مرحله استانی این جشنواره معرفی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در بخش بچه های غزه گروه بزرگسال لیلا رحمانیان با قصه سرباز کوچک از اهواز، آسیه رحمتی با قصه زیر درخت زیتون از اندیمشک و سکینه شنبدی با قصه خوابی به زیبایی درخت زیتون به این مرحله از جشنواره راه یافتند.

در بخش ملی کلاسیک گروه نوجوان سیده زهرا سهرابی با قصه اراده آهنچی از اندیمشک، ترنم سید میرزاوند با قصه پرچم دار از اندیمشک، نرگس رستگار با قصه موموکی از ماهشهر، زینب طیبی با قصه تویزه پادشاهی از هندیجان، پارمیس شهبازی با قصه دانه ها و پادشاه از مسجدسلیمان، غزل خالقی با قصه یخی که عاشق خورشید شد از دزفول، فاطمه دبیری با قصه مرغ تخم طلا از دزفول، فاطمه عبادی با قصه مشک و گلو از هندیجان، نرگس بحرکانی با قصه گوش دراز از هندیجان و سکینه عبادی با قصه مهمان های نن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام راه یافتگان مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی

اعلام راه یافتگان مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه گویی