مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:052023-11-05ورزشي

درخواست از رییس کمیته بین المللی المپیک: اسراییل را تعلیق کنید


رؤسا و دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک ایران در نامه ای به توماس باخ درخواست کردند تا حضور اسراییل در کمیته بین المللی المپیک تعلیق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، روسا و دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک کشورمان در نامه ای به توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک (IOC) خواستار تعلیق کمیته المپیک اسراییل و برخورد شدید شدند.

متن نامه به شرح زیر است: جناب آقای توماس باخ رییس کمیته بین المللی المپیک  امیدواریم که حالتان خوب باشد و برایتان سلامتی و موفقیت را آرزو داریم.

در راستای اجرای منشور المپیک و ترویج صلح در جهان به عنوان یکی از اهداف جنبش المپیک و با توجه به فاجعه انسانی غزه، کشتار غیرنظامیان و حمله به بیمارستان ها و اماکن ورزشی، ما به عنوان رؤسا و دبیران کل سابق کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران از شما می خواهیم با محکومیت شدید فاجعه انسانی در غزه، اقدامات فوری و ضروری را برای توقف حملات و کشتار کودکان، زنان و ورزشکاران و به طور کلی همه غیرنظامیان فلسطینی انجام دهید.

  طبق مواد 2، 4 و 5 منشور المپیک، از کمیته بین المللی المپیک درخواست می شود که به رسمیت شناختن کمیته ملی المپیک اسراییل در IOC را تعلیق کند.

  با آرزوی بهبود صلح پایدار در سراسر جهان و سازماندهی پرشور رویدادهای المپیک.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از رییس کمیته بین المللی المپیک: اسراییل را تعلیق کنید

درخواست از رییس کمیته بین المللی المپیک: اسراییل را تعلیق کنید