مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-20ورزشي

فدراسیون می خواهد مجمع، سرپرست والیبال را انتخاب کند


عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال می گوید با توجه به اتمام دوره چهارساله ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال، باید وضعیت این فدراسیون تعیین تکلیف شود.

- عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال می گوید با توجه به اتمام دوره چهارساله ریاست داورزنی در فدراسیون والیبال، باید وضعیت این فدراسیون تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوره ریاست چهارساله محمدرضا داورزنی در فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه، 29 آبان) به صورت رسمی به پایان رسید تا این فدراسیون منتظر تعیین سرپرست باشد.

قرار بود امروز مجمع فوق العاده ای برای تعیین سرپرست برگزار شود اما وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که این وزارتخانه مجوزی برای برگزاری مجمع فدراسیون والیبال در تاریخ پیشنهادی صادر نکرده است.

بنابراین مجمع لغو شد و اکنون باید دید وزیر ورزش و جوانان در مورد والیبال چه تصمیمی می گیرد.

ناصر میرفخرایی، عضو هیات رییسه فدراسیون والیبال در این مورد به ایسنا گفت: نظر فدراسیون این است که مجمع سرپرست را تعیین کند اما وزارت ورزش و جوانان با برگزاری مجمع فوق العاده موافقت نکرد و در حال حاضر هم حکمی برای سرپرستی داورزنی زده نشده است.

او در مورد اینکه گفته می شود با تعیین سرپرست از طریق وزارت ورزش و جوانان احتمال تعلیق والیبال ایران وجود دارد، گفت: فدراسیون جهانی می تواند این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون می خواهد مجمع، سرپرست والیبال را انتخاب کند

فدراسیون می خواهد مجمع، سرپرست والیبال را انتخاب کند