مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:302023-11-21ورزشي

تنها بازی بود که کاله درلیگ برتر بسکتبال مستحق پیروزی نبود


سرمربی تیم کاله مازندران شکست تیمش برابر تیم سخت کوش مس کرمان را حق تیم کرمانی دانست وگفت: تیم بازی تیم کاله مازندران درلیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور بود که مستحق پیروزی نبود.

- ایسنا/مازندران سرمربی تیم کاله مازندران شکست تیمش برابر تیم سخت کوش مس کرمان را حق تیم کرمانی دانست وگفت: تیم بازی تیم کاله مازندران درلیگ برتربسکتبال باشگاه های کشور بود که مستحق پیروزی نبود.

علی آرزومندی روز سه شنبه 29 ابان ماه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا افزود: برابر تیم مس کرمان، بازیکنان ما درجریان مسابقه اشتباهات فردی زیادی داشتند و متاسفانه خیلی زیاد به تیم حریف فرصت دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما در این مسابقه با وجود اینکه در خانه بازی می کردند، اما تمرکز لازم را نداشتند و من معتقدم که تیم مس مزد تلاش و بازی جسورانه خود را برابر تیم کاله با پیروزی گرفت.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان این نکته که در ورزش حرفه ای و قهرمانی ورزشکار و یا تیمی که پیروز می شود، به واسطه داشتن تلاش بیشتر، تمرکز بالا و کارتیمی درجریان مسابقه است، تصریح کرد: در این بازی تیم مس کرمان همه این قواعد را به درستی رعایت کرد و مستحق پیروزی هم بود.

آرزومندی ادامه داد: هرچند ما دراین بازی با اشتباهات فردی بازیکنان خودمان این فرصت و گرفتن امتیاز به کرمانی ها را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها بازی بود که کاله درلیگ برتر بسکتبال مستحق پیروزی نبود

تنها بازی بود که کاله درلیگ برتر بسکتبال مستحق پیروزی نبود