مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-17ورزشي

درددل های مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر/آقای استاندار امروز دستور روحیه بخش بدهید


مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر صحبت های تامل برانگیزی درباره وضعیت این باشگاه داشت، تیمی که حتی دیگر در خوزستان میزبان بازی های خانگی اش نیست.

- ایسنا/خوزستان مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر صحبت های تامل برانگیزی درباره وضعیت این باشگاه داشت، تیمی که حتی دیگر در خوزستان میزبان بازی های خانگی اش نیست.

مجاهد محمدی مهر در گفت و گو با ایسنا، درباره مشکلات فراوان این باشگاه در لیگ یک فوتبال، اظهارکرد: با وعده های استاندار خوزستان تیم خیلی با کیفیتی بستیم و هدفمان صعود به لیگ برتر بود و حالا که در شرایطی قرار گرفته ایم که حتی بازی های خانگی تیم مان باید در یاسوج یا بوشهر برگزار شود، از استاندار به عنوان رییس شورای ورزش استان انتظار می رود به داد تیم مردمی خلیج فارس بندر ماهشهر برسد.

هیچ اقدامی در ماهشهر برای تیم خلیج فارس نشد وی ادامه داد: آقای استاندار اطلاع دارید به دستورات جنابعالی در نشستی که برگزار شد هیچ اقدام عملی در شهرستان ماهشهر برای تیم خلیج فارس صورت نگرفت؟ آیا اطلاع دارید به خاطر عدم آمادگی زمین بازی در ماهشهر تیم ما با هزار بدبختی با کوچ نشینی باید بازی های خانگی خود را در یاسوج یا بوشهر انجام می دهد؟ در صورتی که حق جوانان ورزش دوست بندر ماهشهر بود که برای تماشای بازی های تیم شان در ماهشهر در استادیوم شهرشان حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درددل های مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر/آقای استاندار امروز دستور روحیه بخش بدهید

درددل های مالک باشگاه خلیج فارس ماهشهر/آقای استاندار امروز دستور روحیه بخش بدهید