مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 20:402023-11-21فرهنگي

از کشف جسد یک فیلمساز تا سکه های کمیاب


انتصاب رسمی مدیرعامل ایسنا، درگذشت یک نویسنده، یادبود فهیمه راستکار، کشف جسد فیلمساز 44 ساله در ساحل، لغو نمایش علی صبوری، خداحافظی با اسلامی ندوشن در یزد، - معرفی برگزیدگان جایزه شهید حبیب غنی پور ، کنسرتی از موسیقی شاهکارهای سینما، تازه ترین نتیجه مذاکرات عمره، تسهیل سفر گردشگران با خودرو شخصی و تجاری بین ایران و ارمنستان، کشف اتفاقی یک گنجینه به جای سیب زمینی و سکه های کمیاب با فلزیاب از اخبار فرهنگی هنری 30 آبان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز سه شنبه 30 آبان ماه، با حکم هیات امنای جهاد دانشگاهی، ، همزمان با سالروز درگذشت این هنرمند روز جمعه 3 آذرماه برگزار می شود.

کشف جسد فیلمساز 44 ساله در ساحل همچنین جسدی که اخیرا در یکی از سواحل شهر نیویورک پیدا شده احتمالا بقایای فیلمساز ایرلندی برنده جایزه امی است که اوایل ماه جاری ناپدید شد.

تئاتری ها خواستار پایان جنگ و کودک کشی شدند دبیرخانه بیست وهشتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان و انجمن تئاتر کودک و نوجوان خانه تئاتر با انتشار بیانیه ای مشترک در حمایت از کودکان غزه، خواستار پایان جنگ و کودک کشی شدند.

آسیب دیدگی علی صبوری و لغو اجرای کشتی شیطان ضمن این که، نمایش کشتی شیطان کمدی اکتشافات که با بازی علی صبوری روی صحنه بود، به دلیل آسیب دیدگی پای این بازیگر برای چند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کشف جسد یک فیلمساز تا سکه های کمیاب

از کشف جسد یک فیلمساز تا سکه های کمیاب