مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-05پزشكي

تامین شیرخشک کافی برای خوزستان در دو ماه آینده


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش مشکلات ناشی از کمبود شیر خشک در خوزستان، گفت: شرکت های دارویی در دو ماه آینده تولیدات خود را افزایش می دهند تا شیرخشک در آذرماه و دی ماه به اندازه کافی تامین شود.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای کاهش مشکلات ناشی از کمبود شیر خشک در خوزستان، گفت: شرکت های دارویی در دو ماه آینده تولیدات خود را افزایش می دهند تا شیرخشک در آذرماه و دی ماه به اندازه کافی تامین شود.

دکتر محمدحسین سرمست در پایان نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (14 آبان ماه) برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات انجام شده در خصوص کاهش آلودگی هوا در اهواز و پیامدهای تنفسی و گرفتاران این آلودگی در بیمارستان ها، موضوع های مطرح شده در این کارگروه بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با وجود اقدامات خوب انجام شده در حوزه کاهش آلایندگی، همچنان باید کارگروه تخصصی هوای پاک، فعالیت بیشتری در این زمینه داشته باشد و اداراتی و ارگان هایی مانند شرکت نفت، صنایع نیشکر و جهاد کشاورزی که در این خصوص وظایفی بر عهده دارند باید مداخلات اجرایی بیشتری برای کاهش آلایندگی ها داشته باشند تا مردم کمتر از این مساله رنج ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین شیرخشک کافی برای خوزستان در دو ماه آینده

تامین شیرخشک کافی برای خوزستان در دو ماه آینده