مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:052023-10-29اجتماعي

بانوی خانه داری که ایده رهایی از بیکاری او را کارآفرین کرد


خبرگزاری فارس لرستان-نسرین صفربیرانوند، نجیمه حسنوند که 49 سال سن دارد و مدیرعامل شرکت تعاونی و آموزشگاه نجیم بافت است، سال 78 به دلیل فرار از بیکاری و داشتن درآمد آموزش های فرش بافی را طی می کند، او با راه اندازی یک کارگاه فرش بافی پله پله مراحل پیشرفت را طی می کند، به طوری که شرکت تعاونی او دو بار به عنوانی شرکت تعاونی برتر در کشور انتخاب می شود.

خانم حسنوند که تحصیلات او زمان ازدواج پنجم ابتدایی است، پس از اینکه وارد حوزه فرش می شود، تحصیلاتش را هم ادامه می دهد و امروز مدرک کاردانی و فوق لیسانس دارد.

او که اشتغال افراد به ویژه زنان سرپرست خانوار و یا بدسرپرست برایش شیرینی خاصی دارد، می گوید: نمی گویم از اینکه به استقلال مالی رسیده ام، خوشحال نیستم، اما برای من درآمدی که افراد ضعیف کسب می کنند تا به زخمی از زندگی شان بزنند، شیرین تر است.

این کارآفرین موفق که اثرش در ششمین جشنواره رویش دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور مقام کسب کرده است، رمز موفقیت خود را مثبت اندیشی و تحقق جمله من می توانم، عنوان می کند.

 با نجیم حسنوند، مدیرعامل شرکت تعاونی نجیم بافت که تنها راهبر شغلی فرش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان بروجرد هم است، گفت وگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی خانه داری که ایده رهایی از بیکاری او را کارآفرین کرد

بانوی خانه داری که ایده رهایی از بیکاری او را کارآفرین کرد