مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-12حوادث

دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار حرفه ای


معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه ای خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: با وقوع یک فقره کلاهبرداری از فردی در تهران تحت عنوان سوییفت جعلی جهت خرید اجناس از خارج کشور، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و در تحقیقات میدانی خود پی بردند که یک مرد جوان با چرب زبانی از شاکی پرونده تحت عنوان، سوییفت جعلی جهت خرید اجناس از خارج کشور مبالغ زیادی دریافت و کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهاردهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کردند.

سرهنگ تقی پور متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد دارد تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار حرفه ای

دستبند پلیس بر دستان کلاهبردار حرفه ای