مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 15:152023-10-29اقتصادي

جزیره خارگ، گازدار می شود


مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر درباره گازرسانی به جزیره خارگ ابراز امید کرد که این پروژه توسط پتروشیمی خارگ انجام شود تا گازرسانی به این جزیره که آرزوی دیرینه این مردم است، - ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر درباره گازرسانی به جزیره خارگ ابراز امید کرد که این پروژه توسط پتروشیمی خارگ انجام شود تا گازرسانی به این جزیره که آرزوی دیرینه این مردم است، محقق شود.

علی اکبر فقیه مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه تمام شهرهای استان به جز جزیره خارگ از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: از آنجا که در این جزیره منبع گاز طبیعی وجود ندارد از سال های گذشته طرح صنعتی وجود داشت که پتروشیمی واحد 2 خارگ بتواند گاز را از خشکی به جزیره انتقال دهد که اگر این کار صورت می گرفت، گازرسانی به جزیره خارگ انجام می شد.

وی افزود: امید می رود این پروژه توسط پتروشیمی خارگ انجام شود تا گازرسانی به این جزیره که آرزوی دیرینه این مردم است، محقق شود.

فقیه با بیان اینکه در بخش روستایی 495 روستای برخوردار از نعمت گاز وجود دارد افزود: تنها 6 روستای بالای 20 خانوار در استان فاقد گاز هستند که صعب العبور بوده و هزینه انشعاب آنها بسیار بالاست و تاکنون نتوانسته ایم مجوز گازرسانی به این روستاها را دریافت کنیم؛ امیدواریم با کمک استاند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزیره خارگ، گازدار می شود

جزیره خارگ، گازدار می شود