مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-28اقتصادي

بیکاری جوانان بومی در عسلویه


جوانان بومی عسلویه در شرایطی با معضل بیکاری روبرو هستند که این شهرستان میزبان صنایع عظیم پارس جنوبی بوده و برای اهالی سراسر کشور اشتغال ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، نام عسلویه را با لقب پایتخت اقتصادی و انرژی کشور گره زده اند؛ پایتختی که بخش عمده گاز کشور را تولید می کند و نقش مهمی در تأمین سبد انرژی کشور دارد.

مردم پایتخت انرژی کشور علی رغم اینکه میزبانان خوبی برای صنعت بوده اند ولی مهمان به خوبی قدردان نبوده و با وجود ثروت فراوانی که نصیب آنها می شود به نیازهای شهرستان میزبان توجهی ندارند.

صنعت، محیط زیست را آلوده کرده، آب و برق و… را مصرف می کند و همه جا را اشغال کرده است ولی مردم با مشکلات متعددی در زمینه های بهداشتی و سلامت، آب و برق، اشتغال و.

روبرو هستند.

اشتغال شاید کمترین انتظار مردم شهرستان عسلویه و میزبانان صنعت از مدیران پارس جنوبی باشد ولی همین کمترین انتظار هم تاکنون به خوبی برآورده نشده است.

صنایع مستقر در پارس جنوبی حدود 100 هزار اشتغال ایجاد کرده اند ولی بخش زیادی از این فرصت های شغلی در اختیار نیروهای غیربومی قرار گرفته است و میزبان سهم کمتری دارد.

در شرایطی که جوانان بومی استان بوشهر و به ویژه مناطق اطراف صنایع پارس جنوبی بیکار هستند، تعداد زیادی از نیروهای پارس جنوبی به صورت پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری جوانان بومی در عسلویه

بیکاری جوانان بومی در عسلویه