مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 00:552023-11-12بين الملل

بزرگترین بیمارستان های غزه فعالیت خود را متوقف کردند


دو بیمارستان بزرگ دیگر در غزه روز یکشنبه به روی بیماران جدید بسته شدند و کارکنان گفتند که بمبارانهای رژیم صهیونیستی به علاوه کمبود سوخت و دارو به این معنی است که نوزادان بیشتر و دیگران ممکن است بمیرند.

- به گفته کارکنان پزشکی، بیمارستان ها در شمال منطقه غزه توسط نیروهای رژیم صهیونیستی محاصره شده اند و به سختی قادر به مراقبت از افراد داخل آن هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگترین و هم چنین دومین بیمارستان بزرگ غزه، الشفاء و القدس، اعلام کردند که فعالیت خود را متوقف می کنند.

هر روز تعداد بیشتری کشته و زخمی می شوند، اما نیمی از بیمارستان های منطقه اکنون از کار افتاده اند، مکان های کمتری برای مجروحان وجود دارد.

احمد الکلوت، یکی از ساکنان شمال غزه می گوید: پسرم مجروح شد و حتی یک بیمارستان هم وجود نداشت که بتوانم او را به آنجا ببرم تا بخیه بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازرویترز، یک جراح پلاستیک در بیمارستان الشفا گفت، بمباران ساختمانی که انکوباتورهای نوزادان را در خود جای داده بود، آنها را مجبور کرد تا نوزادان نارس را روی تخت های معمولی بچینند و از برق کمی که در اختیار داشتند استفاده کردند تا تهویه مطبوع ها فعال باشند.

دکتر احمد المخللاتی گفت: ما انتظار داریم روز به روز تعداد بیشتری از آنها را از دست دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بیمارستان های غزه فعالیت خود را متوقف کردند

بزرگترین بیمارستان های غزه فعالیت خود را متوقف کردند