مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-17سياسي

بهره برداری از 28 میلیارد دلار پروژه در حوزه نفت و گاز به همت دولت سیزدهم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، جواد اوجی امروز در دیدار با آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: دولت سیزدهم در حوزه نفت و گاز ظرف 2 سال اخیر اقدامات و دستاوردهای بزرگی را کسب کرده است.

وی افزود: باتوجه به عدم سرمایه گذاری دولت های قبلی در حوزه نفت متاسفانه کشور با مشکلاتی مواجه شده بود که دولت مردمی به لطف خدا، تلاش شبانه روزی و با روحیه جهادی توانست مشکلات را رفع کند، دولت سیزدهم تمام توان خود را به کار گرفت تا بتواند تحریم های حوزه نفتی را خنثی سازد.

وزیر نفت تصریح کرد: دشمنان ما ظرف این سال ها تمام تلاش خود را انجام دادند تا بتوانند از درآمدزایی ارزی ایران جلوگیری کنند، اما با استقرار دولت آیت الله رییسی و توجه به رویکرد دیپلماسی مثبت همه نقشه ها و اقدامات دشمن بهم ریخت و دولت با دپیلماسی عزت مندانه اهداف خود را دنبال کرد.

*تولید نفت به 3 میلیو و 300 هزار بشکه رسیده است اوجی ادامه داد: اتفاقات و اقدامات بزرگی به همت دولت مردمی رقم خورد، برای مثال در حوزه تولید نفت بعد از استقرار دولت سیزدهم کار را با 2 میلیون و 200 هزار بشکه شروع کردیم اما امروز این آمار به 3 میلیون و 300 هزار بشکه افزایش یافته است، در بحث تولید گاز نیز نسبت به شروع دولت امروز ما تولید 50 میلیون متر مکعب گاز را در کشور داری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 28 میلیارد دلار پروژه در حوزه نفت و گاز به همت دولت سیزدهم

بهره برداری از 28 میلیارد دلار پروژه در حوزه نفت و گاز به همت دولت سیزدهم