مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 21:302023-10-25سياسي

منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است، خاطرنشان کرد: توسعه اختیارات برای نمایندگان عالی دولت در استان ها یکی از عوامل تأثیرگذار در این عرصه است که باید توجه شود.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است، خاطرنشان کرد: توسعه اختیارات برای نمایندگان عالی دولت در استان ها یکی از عوامل تأثیرگذار در این عرصه است که باید توجه شود.

آیت الله رسول فلاحتی امروز، سوم آبان ماه در دیدار با سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی و امور مجلس رییس جمهور با اشاره به دستاوردها و خدمات خوب دولت سیزدهم اظهار کرد: همزمانی تورم و مشکلات اقتصادی باعث شده بعضی خدمات دولت دیده نشود.

وی با اشاره به تلاش مجدانه، مستمر و میدانی دولت سیزدهم برای رفع مشکلات مردم، افزود: توجه همه جانبه و به موقع دولت در عرصه های مختلف برای مشکلات قابل تقدیر است.

امام جمعه رشت با تأکید بر ضرورت توجه و میدان دادن به نیروهای توانمند جوان در عرصه های مختلف، گفت: جوانان توانمند و دلسوز را باید وارد عرصه مدیریتی کنیم، این نکات به استانداران توصیه و تاکید شود.

وی با بیان اینکه میدان دادن به جوانان توانمند و بانشاط موجب تشویق و امیدواری نسل جدید و آینده خواهد شد، تصریح کرد: همه مسئولین بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است

منطقه ویژه اقتصادی ما دستخوش حادثه است