مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 08:202023-11-09حوادث

خسارت سیلاب به 150 منزل مسکونی بخش کالپوش


فرماندار میامی بابیان اینکه 150 منزل مسکونی بخش کالپوش در سیلاب دچار خسارت شد، گفت: به ساکنان این منازل امداد رسانی لازم انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، علیرضا آشوری شامگاه چهارشنبه در کارگروه مدیریت بحران به میزبانی فرمانداری میامی در استان سمنان، ضمن بیان اینکه بارش باران و وقوع سیلاب در بخش کالپوش باعث بروز خسارات عمده به حوزه منازل، راه، کشاورزی، دام و زیرساخت های منطقه شده است، ابراز داشت علاوه بر این سرنوشت بانوی 40 ساله مفقودی نیز همچنان نامشخص است.

وی بابیان اینکه هم اکنون نیروهای امدادی در منطقه حضور دارند، افزود: همه گروه ها کمک به مردم بسیج شدند و تلاش ها نیز برای یافتن این بانو کالپوشی با قوت ادامه دارد.

فرماندار میامی ضمن بیان اینکه 150 منزل مسکونی بخش کالپوش در سیلاب دچار خسارت شد، ابراز داشت: از دستگاه ها و نهادهای ذی ربط انتظار می رود با قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده کالپوش همکاری لازم را داشته باشند تا درد و رنج مردم کاهش یابد.

آشوری ضمن بیان اینکه 150 کیلومتر از مسیر جاده ها و معابر نیز دچار خسارت شدند، تصریح کرد: از اداره راه درخواست می شود تا نسبت به ترمیم این مسیر با توجه به در پیش بودن فصل سرد سال و احتمال بارش برف اقدام فوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیلاب به 150 منزل مسکونی بخش کالپوش

خسارت سیلاب به 150 منزل مسکونی بخش کالپوش