مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-05بين الملل

امیرعبداللهیان در دومین نامه به گوترش: جلوی جنایات صهیونیست ها را بگیرید


وزیر امور خارجه در دومین نامه به گوترش از دبیرکل سازمان ملل خواست تا ضمن محکومیت اقدامات ناقض حقوق بین الملل رژیم صهیونیستی، تدابیر لازم را برای خاتمه فوری تجاوزات این رژیم و رفع محاصره غزه اتخاذ کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنیه) 14 آبان ماه و برای دومین بار در پی اوضاع جاری در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد نامه نوشت.

امیرعبداللهیان در دومین مکاتبه رسمی با دبیرکل سازمان ملل متحد، تخریب و نابودی عامدانه زیرساخت های شهری و اداری، بیمارستان ها و مراکز آموزشی را چشم اندازی وحشتناک برای جامعه بین المللی در قرن اخیر برشمرد که با تهاجم زمینی رژیم صهیونیستی و بی عملی جامعه جهانی برای توقف آن، زمینه ساز وقوع یک نسل کشی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیرعبداللهیان در ابتدای تحولات اخیر فلسطین نیز به گوترش نامه نوشت و نسبت به بروز فاجعه انسانی بزرگ در فلسطین اشغالی هشدار داد و از وی خواست تدابیر لازم را برای جلوگیری از تداوم جنایات شنیع صهیونیست ها به عمل آورد.

  این دیپلمات عالیرتبه ایرانی همچنین در گفت وگوی تلفنی با دبیرکل سازمان ملل گفته بود: انتظار داریم سازمان ملل برای ارسال آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان در دومین نامه به گوترش: جلوی جنایات صهیونیست ها را بگیرید

امیرعبداللهیان در دومین نامه به گوترش: جلوی جنایات صهیونیست ها را بگیرید