مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:302023-10-25اقتصادي

بازدید معاون شستان از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه


معاون امور شرکت ها و بهره وری شستان با هدف ارزیابی ساختار ، تجهیزات و دپارتمان HSE از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر به نقل از روابط عمومی شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه، محمدسجاد باتمانی مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه عصر امروز در دیدار با معاون امور شرکت ها و بهره وری شرکت سرمایه گذاری تجاری شستان و هیات همراه با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این بازدید فرصتی ارزشمند برای ارزیابی و بررسی نقاط قوت و ضعف HSE شرکت پتروشیمی مخازن سبز است.

  وی با بیان اینکه HSE موضوع مهم در شرکت است، خاطرنشان کرد: آتش نشانان شرکت مخازن در مسابقات اخیر آتش نشانان شرکت های منطقه عسلویه مقام ارزشمند سوم را کسب کرد که نشان از توانمندی کارکنان است.

  مدیرعامل شرکت مخازن سبز پتروشیمی عسلویه در این نشست گزارشی از اقدامات شرکت ارائه کرد.

در این بازدی جمشیدی مدیر HSE شرکت مخازن سبز نیز ضمن ارائه گزارش، با تقدیر از حمایت های مدیرعامل این شرکت گفت: این شرکت با هدف ارتقا و دستیابی به گواهی الگوی مخزن داری کشور در حوزه HSE از طرف شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیاده سازی ایمنی فرایند PSM در سال جدید را اولویت اول دپارتمان HSE قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون شستان از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه

بازدید معاون شستان از مخازن سبز پتروشیمی عسلویه