مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 10:452023-10-23بين الملل

نگرانی صهیونیست ها از تناقض در اظهارات و اقدامات ارتش


رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به عملیات زمینی احتمالی در نوار غزه، از وجود فاصله ای میان اظهارات و اقدامات مسؤولان ارتش این رژیم گفتند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به عملیات زمینی احتمالی در نوار غزه، از وجود فاصله ای میان اظهارات و اقدامات مسؤولان ارتش این رژیم گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجری شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی اظهار کرد: با وجود اظهارات جدی که درباره اهداف جنگ شنیده می شود؛ اما کسانی که در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) از طرح های ارتش اسراییل مطلع می شوند، از این مساله ابراز نگرانی کردند که فاصله ای میان اظهارات و اقدامات ارتش وجود دارد.

لیؤور کنان، خبرنگار کنست این شبکه عبری زبان اظهار کرد: به گفته گالانت (وزیر جنگ رژیم صهیونیستی) این اظهارات بسیار جدی است.

با این وجود کنان گفت: اعضای ائتلاف در این مرحله متقاعد نشدند که اهداف اعلام شده و روشن جنگ با آنچه در عمل اجرا خواهد شد، مطابقت داشته باشد.

او تاکید کرد: هدف تضعیف اقتدار حماس بر خلاف آنچه علنا گفته شده، دقیقا با آنچه در حال حاضر روی میز گذاشته شده تطابق ندارد.

خبرنگار کنست شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی در ادامه به برخی اظهارات رسمی در این خصوص (که آخرین آنها گفته های یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم بود) اشاره کرد که اعلام شده بود این وضعیت یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی صهیونیست ها از تناقض در اظهارات و اقدامات ارتش

نگرانی صهیونیست ها از تناقض در اظهارات و اقدامات ارتش