مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:552023-11-12بين الملل

تلاش غول های فناوری برای جلوگیری از دخالت «دیپ فیک» در انتخابات آمریکا


با توجه به گسترش یافتن استفاده از فناوری های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی مانند «دیپ فیک»، شرکت های بزرگ فناوری سعی دارند از تاثیر احتمالی آنها بر انتخابات 2024 آمریکا جلوگیری کنند.

- تلاش غول های فناوری برای جلوگیری از دخالت دیپ فیک در انتخابات آمریکا با توجه به گسترش یافتن استفاده از فناوری های مولد مبتنی بر هوش مصنوعی مانند دیپ فیک ، شرکت های بزرگ فناوری سعی دارند از تاثیر احتمالی آنها بر انتخابات 2024 آمریکا جلوگیری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فست کمپانی، با وجود فناوری های مولد هوش مصنوعی که اکنون تقریبا برای همه در دسترس هستند، شاید فصل انتخابات سال آینده آمریکا فضای اطلاعاتی را به سالنی از آینه تبدیل کند که در آن هیچ کس مطمئن نباشد که چه محتوایی واقعی است و چه چیزی توسط هوش مصنوعی تولید شده است.

اگر افراد سیاسی در سال های 2016 و 2020 رسانه های اجتماعی را به سلاح تبدیل کردند، در سال 2023 ممکن است با دیپ فیک ها به این عرصه وارد شوند.

آمریکایی ها اکنون از این احتمال می ترسند.

نظرسنجی مشترک شرکت مورنینگ کانسالت (Morning Consult) و وب گاه آکسیوس (Axios) در ماه اوت نشان داد که بیش از نیمی از آمریکایی ها معتقدند اطلاعات نادرست به تعیین کردن برنده انتخابات ریاست جمهوری 2024 کمک خواهد کرد و بیش از یک سوم گفتند که هوش مصنوعی، اعتماد آنها را نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش غول های فناوری برای جلوگیری از دخالت «دیپ فیک» در انتخابات آمریکا

تلاش غول های فناوری برای جلوگیری از دخالت «دیپ فیک» در انتخابات آمریکا