مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-10سياسي

سرانه مطالعه کتاب در دماوند غیرقابل قبول است


امام جمعه دماوند با بیان اینکه سرانه مطالعه کتاب در دماوند غیرقابل قبول است، گفت: مسؤولان دماوند در پشتیبانی از کتابخانه ها کوتاهی نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه دماوند در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند اظهار کرد: 24 آبان روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار است و این روز را گرامی می داریم و از همه تلاشگران عرصه کتاب تشکر می کنیم.

وی افزود: جوانان و نوجوانان و همه اقشار جامعه باید خود را با خواندن و بالا بردن آگاهی های مفید انس دهند و برای مطالعه شوق داشته باشند؛ کسب دانش و کتابخوانی می تواند ما را در زمینه های گوناگون فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بالا ببرد و دین و دنیای ما را آباد کند.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: ما اگر بخواهیم استقلال پیدا کنیم و خودکفا بشویم، باید مراکز علمی و تحقیقاتی و پژوهشی را تقویت کنیم و خواندن کتاب مقدمه پیشرفت و رشد ماست ؛ بسیاری از معضلات اجتماعی و وجود برخی بزهکاری ها به خاطر ندانستن چگونه زیستن و آشنا نبودن با روش صحیح زندگی است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: زوج های جوان باید کتاب هایی در مورد همسرداری و فرزندآوری و پرورش فرزند بخوانند تا زندگی شیرین تری داشته باشند؛ متاسفانه سرانه مطالعه کتاب در شهرستان دماوند بسیار کم و غیرقابل قبو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مطالعه کتاب در دماوند غیرقابل قبول است

سرانه مطالعه کتاب در دماوند غیرقابل قبول است