مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 12:102023-11-16اقتصادي

بازار 6 میلیارد دلاری احداث نیروگاه در کشورهای همسایه


معاون بازاریابی و فروش بخش برق گروه مپنا گفت: 10 هزار مگاوات ظرفیت بالقوه برای احداث نیروگاه در کشورهای همسایه وجود دارد و به این معنی است که در مورد یک ظرفیت 6 میلیارد دلاری صحبت می کنیم.

- معاون بازاریابی و فروش بخش برق گروه مپنا گفت: 10 هزار مگاوات ظرفیت بالقوه برای احداث نیروگاه در کشورهای همسایه وجود دارد و به این معنی است که در مورد یک ظرفیت 6 میلیارد دلاری صحبت می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالرحیم کاظمی، در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی صنعت برق در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گروه مپنا به صورت کلی در صادرات خدمات فنی و مهندسی بر کشورهای منطقه تمرکز دارد و تا امروز نیز تجارب و همکاری های زیادی در زمینه صنعت برق با کشورهای منطقه داشته ایم، افزود : آن چیزی که ما را می تواند در صادرات خدمات فنی و مهندسی امیدوار نگه دارد، تقاضایی است که برای احداث نیروگاه در منطقه خودمان در کشورهای همسایه وجود دارد که این ظرفیت 10 هزار مگاواتی شامل نیروگاه های حرارتی، تجدیدپذیر، زغال سنگ سوز و .

می شود.

وی در خصوص چالش های توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی برق گفت: آن چیزی که اکنون مانع توسعه صادرات خدمات فنی و مهندسی و استفاده از این ظرفیت بوده، همان موانعی است که همواره در طی سال ها گریبانگیر صادرات خدمات فنی و مهندسی بوده، از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار 6 میلیارد دلاری احداث نیروگاه در کشورهای همسایه

بازار 6 میلیارد دلاری احداث نیروگاه در کشورهای همسایه