مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 16:502023-11-20سياسي

غفاری: در روایت های رسانه ای ما از غزه، عنصر احساس بر حماسه غلبه دارد


در روایت های رسانه ای ما از فلسطین و غزه، عنصر احساس بر حماسه غلبه دارد و همواره المان های احساسی این اتفاقات بازنمایی میشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی برنامه تلویزیونی به افق فلسطین روز گذشته با حضور جلال غفاری، مدیر سابق شبکه افق و ریاست سابق دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع)، محمد آقاسی، مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت ارشاد و عاطفه صادقی، پژوهشگر مرکز پژوهش های مجلس و مدرس دانشگاه درباره تغییرات اخیر برنامه به افق فلسطین برگزار شد.

جلال غفاری با بیان اینکه افق باید برای فلسطین بتپد از ضرورت پرداختن به مسئله فلسطین در رسانه ملی سخن گفت و افزود: باید از 5 سال پیش، شبکه افق همچنین برنامه ای برای فلسطین می گذاشت.

او تغییر گروه برنامه ساز را امری عادی در برنامه سازی عنوان کرد و آن را حق مدیر شبکه دانست اما به شرط آن که معنای سیاسی در ذهن مخاطب مخابره نکند.

بعد از رفتن تیم برنامه ساز مقاومت ذهنی در مخاطب شکل گرفت آقاسی نیز با اشاره به اثر سوء این تغییر گفت: بعد از رفتن تیم برنامه ساز قبلی، یک مقاومت ذهنی در مخاطب شکل گرفت و پنداشت که گویی یک اتفاقی افتاده، و الان پس از تغییر تیم برنامه، یک عده وقتی برنامه را می بینند، دیگر بعضی از پیام های برنامه را نادیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفاری: در روایت های رسانه ای ما از غزه، عنصر احساس بر حماسه غلبه دارد

غفاری: در روایت های رسانه ای ما از غزه، عنصر احساس بر حماسه غلبه دارد