مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-25بين الملل

سفر ماکرون به اردن/ عبدالله دوم: توقف جنگ در غزه یک ضرورت مطلق است


رییس جمهوری فرانسه در مرحله دوم سفر منطقه ای خود به امان پایتخت اردن رسید و با مقامات این کشور درخصوص تازه ترین تحولات منطقه، به ویژه درگیری میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به بحث و رایزنی پرداخت.

- سفر ماکرون به اردن/ عبدالله دوم: توقف جنگ در غزه یک ضرورت مطلق است رییس جمهوری فرانسه در مرحله دوم سفر منطقه ای خود به امان پایتخت اردن رسید و با مقامات این کشور درخصوص تازه ترین تحولات منطقه، به ویژه درگیری میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به بحث و رایزنی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از فرانس 24، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه که برای ابراز همدردی با مقامات صهیونیست ابتدا به سرزمین های اشغالی رفته بود، روز سه شنبه با محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز دیدار کرد و امروز با عبدالله دوم، پادشاه اردن گفت وگو کرد.

عبدالله دوم، پادشاه اردن در جریان این دیدار تاکید کرد که توقف جنگ در غزه یک ضرورت مطلق است و جهان باید فورا وارد عمل شود.

پادشاه اردن همچنین گفت: ما از جامعه بین المللی می خواهیم که فورا برای تحت فشار گذاشتن اسراییل به منظور توقف جنگ و رفع محاصره نوار غزه اقدام کند.

ماکرون با هدف جلوگیری از تشدید تنش نظامی پس از عملیات حماس در 7 اکتبر و آغاز مجدد فرایند صلح بعد از اردن، راهی مصر می شود و با عبدالفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر ماکرون به اردن/ عبدالله دوم: توقف جنگ در غزه یک ضرورت مطلق است

سفر ماکرون به اردن/ عبدالله دوم: توقف جنگ در غزه یک ضرورت مطلق است