مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-14سياسي

زندانیان با حفظ قرآن و نهج البلاغه مشمول عفو و تخفیف مجازات می شوند


دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز، گفت: زندانیانی که به حفظ قرآن و نهج البلاغه در زندان ها اقدام می کنند، مشمول عفو، مرخصی و تخفیف مجازات می شوند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان تبریز، گفت: زندانیانی که به حفظ قرآن و نهج البلاغه در زندان ها اقدام می کنند، مشمول عفو، مرخصی و تخفیف مجازات می شوند.

بابک محبوب علیلو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: اکنون صرف نگهداری محکومان در زندان ها مد نظر قوه قضاییه نیست و هدف از زندانی کردن افراد این است که زمینه ی اصلاح و سازگاری اجتماعی برای این افراد فراهم شود.

وی ادامه داد: هدف اصلی از زندانی کردن افراد، بازسازگاری اجتماعی زندانیان بوده و در این خصوص باید فضای امنی برای زندانیان فراهم شود تا بتوانند به جامعه بازگردند.

وی بیان کرد: برنامه های مختلف فرهنگی، پرورشی و آموزشی داخل زندان های استان برگزار می کنیم که از جمله ی این برنامه ها می توان به بحث قرائت و درک مفاهیم و حفظ قرآن و نهج البلاغه اشاره کرد.

محبوب علیلو عنوان کرد: هر مددجویی که در زندان بتواند در این راستا فعالیت کند و در آزمون ها موفق شود، متناسب با نوع و حجم فعالیت فرهنگی او امتیاز می دهیم که از جمله این امتیازها، استفاده از مرخصی خارج از زندان و بحث برخورداری از آزادی با پابند الکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندانیان با حفظ قرآن و نهج البلاغه مشمول عفو و تخفیف مجازات می شوند

زندانیان با حفظ قرآن و نهج البلاغه مشمول عفو و تخفیف مجازات می شوند