مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 19:052023-10-25اقتصادي

دولت 2 هزار میلیارد تومان به تونل ها و پل قوسی سی سخت اختصاص داد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت اعتبارات خوبی به تونل ها و پل قوسی سی سخت اختصاص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در بازدید از تونل های در حال احداث این شهر گفت: تونل های زیادی در استان حفر شده است اما تنها تونل هایی که مسیر رفت و برگشت دارند در مسیر یاسوج به شهر سی سخت احداث می شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دو شرکت در این پروژه در حال فعالیت هستند، افزود: حفر یکی از تونل ها دارای 80 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با بیان اینکه عملیات کف تونل هر چه سریعتر انجام شود، تاکید کرد تا عید نوروز عملیات حفاری کامل انجام و بخشی از خاکبرداری کف تونل صورت گیرد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: پیمانکار یکی از تونل های در حال انجام که پیشرفت کمی دارد، باید تا پایان سال این کسری را جبران کند.

احمدزاده با اشاره به اینکه از 800 متر تونل در این مسیر350 متر خاکبرداری انجام شده است، گفت: تجهیز کارگاه پل عظیم و بزرگ شهر سی سخت به نام پل سردار شهید نجفی با همکاری وزارت دفاع در این مسیر هم در حال اجرا است.

وی پل قوسی شهر سی سخت را به عنوان بزرگترین پل قوسی کشور برشمرد و گفت: مسیر سی سخت نیازمند جابه جایی است و ممکن است روند ساخت پل قوسی در این منطقه سه سال به طول انجامد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت 2 هزار میلیارد تومان به تونل ها و پل قوسی سی سخت اختصاص داد

دولت 2 هزار میلیارد تومان به تونل ها و پل قوسی سی سخت اختصاص داد