مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-07اقتصادي

برنامه ریزی سازمان پسماند کرج برای جلوگیری از فعالیت چرخ های جمع آوری زباله


رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه های ارتباطی سازمان، - ایسنا/البرز رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج گفت: از شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه های ارتباطی سازمان، گزارش کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا خسروی با اشاره به اهمیت ساماندهی چرخ دستی ها، اظهار کرد: سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج، در نظر دارد با هدف تغییر رویکرد جمع آوری پسماندهای با ارزش و جلوگیری از فعالیت چرخ دستی ها، زباله گردها و مراکز تفکیک زباله، از شهروندان دوستدار محیط زیست کمک بگیرد.

وی با اشاره به اینکه چرخ دستی های سطح خیابان به صورت یکپارچه جمع آوری شدند، افزود: شهروندان در صورت مشاهده چرخ دستی در سطح کلانشهر کرج موضوع را از طریق راه های ارتباطی سازمان، گزارش کنند.

رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج بیان داشت: همکاری شهروندان و تفکیک پسماند از درب منازل و تحویل زباله های تفکیک شده به عوامل سازمان مدیریت پسماند، کمک شایانی به جلوگیری از زباله گردی و تردد چرخ دستی های غیر مجاز در سطح شهر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی سازمان پسماند کرج برای جلوگیری از فعالیت چرخ های جمع آوری زباله

برنامه ریزی سازمان پسماند کرج برای جلوگیری از فعالیت چرخ های جمع آوری زباله