مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:102023-10-31سياسي

دانش آموزان بسیجی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند


سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه دانش آموزان بسیجی و نخبگان نوجوان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند، گفت: بر همین اساس ایجاد هم افزایی فرهنگی در میان مدارس، - ایسنا/گیلان سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه دانش آموزان بسیجی و نخبگان نوجوان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند، گفت: بر همین اساس ایجاد هم افزایی فرهنگی در میان مدارس، خانه و مسجد ضرورت دارد.

کیا عاشوری امروز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج دانش آموزی و روز نوجوان در دیدار با جمعی از دانش آموزان بسیجی در محل سالن جلسات فرمانداری رشت ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی، اظهار کرد: دانش آموزان در طول انقلاب اسلامی پیشگام در عرصه های مختلف بوده اند.

وی با بیان اینکه تعلیم، تربیت، اخلاق، کرامت، آموزش و پرورش از ارکان رسالت های انقلاب اسلامی است، افزود: امروز دشمنان انقلاب به نقش مهم دانش آموزان در پیشبرد اهداف انقلاب پی برده اند و با راه انداختن جنگ شناختی به دنبال سرگرم کردن این قشر تأثیرگذار در فضای مجازی هستند.

سرپرست فرمانداری رشت با اشاره به اینکه دانش آموزان بسیجی و نخبگان نوجوان نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند، بیان کرد: بر همین اساس ایجاد هم افزایی فرهنگی در میان مدارس، خانه و مسجد ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بسیجی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند

دانش آموزان بسیجی نقش مهمی در خنثی سازی توطئه های دشمنان دارند