مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-19بين الملل

سندرز خواستار مشروط کردن کمک های آمریکا به تل آویو


سناتور آمریکایی خواستار مشروط کردن کمک های این کشور به رژیم صهیونیستی در ماجرای جنگ غزه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنی سندرز  سناتور آمریکایی در پیشنهاداتی جدید برای دولت آمریکا عنوان کرده که این کشور باید از ارائه کمک های بیشتر به تل آویو خودداری کند مگر اینکه  تغییری اساسی در مواضع سیاسی و نظامی این رژیم نسبت به موضوع فلسطین ایجاد شود.

بیش از یک ماه از حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در غزه می گذرد و دولت بایدن همچنان به حمایت خود از مواضع این رژیم ادامه داده، با این حال بسیاری از نمایندگان دموکرات آمریکایی در سنا و مجلس نمایندگان مخالف سیاست بایدن در جنگ غزه هستند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازپولیتیکو ، سناتور برنی سندر شنبه خواستار اجرایی شدن این پیشنهاد شد که به موجب آن کمک های آمریکا به تل آویو مشروط به تغییر در مواضع سیاسی و نظامی این رژیم باشد.

این سناتور ایالت ورمونت آمریکا در بیانیه ای عنوان کرد: شاید اسراییل حق جنگ با حماس را داشته باشد، اما دولت راست گرای افراطی نتانیاهو حق ندارد که جنگی تمام عیار را علیه مردم فلسطین به راه بیندازد.

سندرز همچنین به این موضوع اشاره کرد که ادامه کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی بایستی مشروط به تعهد این رژیم برای پذیرش مذاکرات صلح در راستای رسیدن به راه حل دو کشوری و پایان مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندرز خواستار مشروط کردن کمک های آمریکا به تل آویو

سندرز خواستار مشروط کردن کمک های آمریکا به تل آویو