مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-06دانش

رفع آلودگی های بذر و ضدعفونی مواد غذایی با فناوری نانو


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز تحقیقات مهندسی سطح پیشرفته و نانومواد در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: سیستم مولد پلاسمای سرد در کشاورزی و مواد غذایی، - رییس مرکز تحقیقات مهندسی سطح پیشرفته و نانوموادگفت: سیستم مولد پلاسمای سرد در کشاورزی و مواد غذایی، غیرفعال سازی آنزیم ها، رفع آلودگی های میکروبی از دانه و بذر و ضدعفونی مواد غذایی قبل از بسته بندی را انجام می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رییس مرکز تحقیقات مهندسی سطح پیشرفته و نانومواد در چهاردهمین نمایشگاه فناوری نانو گفت: سیستم مولد پلاسمای سرد در کشاورزی و مواد غذایی، غیرفعال سازی آنزیم ها، رفع آلودگی های میکروبی از دانه و بذر و ضدعفونی مواد غذایی قبل از بسته بندی را انجام می دهد.

فرید جمالی، استادتمام رشته فیزیک حالت جامد، رییس مرکز تحقیقات مهندسی سطح پیشرفته و نانومواد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز از دستیابی به دانش فنی سیستم مولد پلاسمای سرد خبر داد و گفت: این سیستم روی ماندگاری محصولات کشاورزی و صنایع غذایی مانور می دهد که از کاربرد های جدید و نوظهور سیستم های پلاسمایی سرد به شمار می آید.

وی با بیان اینکه سیستم مولد پلاسمای سرد قابلیت تیمار سطوح مختلف از جمله پلیمر، پارچه، فلز، شیشه و… دارد، اظهار می کند: تغییر میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع آلودگی های بذر و ضدعفونی مواد غذایی با فناوری نانو

رفع آلودگی های بذر و ضدعفونی مواد غذایی با فناوری نانو