مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 13:302023-11-03سياسي

نقشه های دشمنان با حضور در صحنه دانشجویان نقش برآب شده است


دبیر تبیین شورای مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دانشجویان با همه وجودشان در میدان کلام و منطق و با حضور در صحنه، نقشه های دشمنان انقلاب را نقش برآب کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رضا بهدانی، دبیر تبیین شورای مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، امروز در سخنرانی های قبل از خطبه های نماز جمعه اظهارداشت: همزمانی این روزها با سیزدهم آبان ماه و حماسه ای که به دست دانشجو یان مسلمان استکبار ستیز این ملت رقم خورد، ایجاب می کند تا در مورد جنبش دانشجویی و مسیر آن بیشتر صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی مسلمان همواره از ابتدای انقلاب وظیفه سنگینی را در برابر تمام مستضعفان عالم تحت این خیمه مقدس به دوش همه ما قرار داده است، تصریح کرد: در برهه های مختلف زمان، چه در برابر اسکتبار خارجی و چه در برابر مفاسد داخلی، وظیفه ای که از سوی امامین انقلاب بر دوش دانشجویان گذاشته شده، مبارزه بی وقفه در عرصه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی درکنار ایفای نقش علمی ببوده که به وضوح در فرمایشاتشان دیده می شود.

دبیر تبیین شورای مواضع بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: این مبارزات جنبش دانشجویی در واقع در برهه ها ی زمانی مختلف و در خطرات مختلفی که استقلال، آزادی و عدالت و در یک کالم حرکت بسمت حق را در این کشور تهد ید می کرد با قدرت ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه های دشمنان با حضور در صحنه دانشجویان نقش برآب شده است

نقشه های دشمنان با حضور در صحنه دانشجویان نقش برآب شده است