مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:012023-11-08سياسي

دیدار اعضای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با امام خامنه ای


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم، استاندار آذربایجان شرقی، امشب در آیین گشایش هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز اظهار کرد: این اولین نمایشگاه کتابی در سراسر کشور است که بعد از کویید 19 برپا می شود و به عبارتی این نیز یک اولینی دیگر برای شهر اولین هاست از این رو از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت قبول برگزاری این نمایشگاه قدردانی می کنیم.

وی با بیان اینکه امروز خدمت مقام معظم رهبری بودیم، گفت: این دیار شهر 10 هزار شهید  و آلاله های در خون خفته است و این آرامش مان را مدیون ایثار شهدا هستیم.

  تمدن زاییده فرهنگ هر ملت است استاندار آذربایجان شرقی با اشاره بر اینکه تمدن زاییده فرهنگ هر ملت است و فرهنگ آگاهی و دانش و ارتقای علم یک بشر و ملت است، گفت: حضرت آقا امروز در مورد علامه امینی امروز نکاتی فرمودند که این خصوصیات فقط برای شخصیت هایی تعلق می گیرد که در این دیار است.

وی گفت: آقا فرمودند من ندیدم که کسی فیلسوف، ادیب، شاعر و غیره باشد و در عین حال شاگردپروری او بی نظیر باشد؛ این علامه این کارها را زمانی انجام داده است که در جامعه کسی او را نمی شناخت و الآن که 44 سال از درگذشت او گذشته است همه او را می شناسند.

  خرّم متذکر شد: علامه امینی فردی بود که زاییده تمدن و فرهنگ و افتخار تبریز است؛ او  حاصل این تبریز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار اعضای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با امام خامنه ای

دیدار اعضای کنگره 10 هزار شهید آذربایجان شرقی با امام خامنه ای