مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:502023-10-28فرهنگي

جشنواره گل نرگس، آذرماه در شهرستان خفر برگزار می شود


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر فارس از برگزاری جشنواره گل نرگس طی یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر فارس از برگزاری جشنواره گل نرگس طی یک ماه آینده در این شهرستان خبر داد.

علی اصغر طاهری باب اناری، مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خفر فارس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، از برگزاری جشنواره گل نرگس طی یک ماه آینده توسط میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع دستی این شهرستان خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت یک الی سه روز برگزار می شود و در آن گل نرگس، صنایع دستی و محصولات خانگی به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه سالانه در این شهرستان 3 جشنواره و 2 یادمان آیین مذهبی برگزار می شود، گفت: بانوان توانمند و کارآفرین در این مراسم ها شرکت می کنند.

مدیر میراث فرهنگی شهرستان خفر تصریح کرد: آموزش های مربوط به صنایع دستی در این شهرستان ارائه می شوند که شرکت کنندگان بعد از پذیرش در آزمون، گواهی مهارت، کارت شناسایی و پروانه تولید انفرادی را دریافت خواهند کرد تا بتوانند از تسهیلات تبصره 16 و 18 استفاده کنند.

طاهری باب اناری بیان کرد: تاکنون تقریباً به 50 نفر گواهی مهارت و بیش از 20 کارت پروانه تولید انفرادی و 10 کارت شناسایی ارائه شده و در حال حاضر یک کارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره گل نرگس، آذرماه در شهرستان خفر برگزار می شود

جشنواره گل نرگس، آذرماه در شهرستان خفر برگزار می شود